Comanda se face telefonic la unul din numerele 0212564670/0212564671, 0721224008 (sms/whatsapp) sau la adresa de e-mail: comenzi@selrom.ro sau prin formularul de preluari comenzi din site https://beviaqua.ro/contact/comanda/
In cazul in care un bidon iti va curge pe aparat, atunci insemana ca bidonul este fisurat.
In primul rand, cel mai important este sa scoateti dozatorul din priza si te rugam sa dai bidonul jos de pe aparat, sa golesti rezervorul dozatorului Beviaqua pe la robinetul de apa rece (in cazul dozatorului cu 2 robineti) sau pe la robinetul de apa rece si la temperatura camere (in cazul dozatorului cu 3 robineti), apoi sa inlocuiesti bidonul cu unul nou.
Foarte important este ca bidonul inlocuit sa fie unul nou, deoarece in cazul in care folositi acelasi bidon, acesta va curge din nou.
Abonamentele Family si Business sunt abonamente lunare, dozatorul fiind in custodie pe toata durata contractului. Comanda se face o data pe luna, telefonic sau prin e-mail. In cazul nerespectarii comenzii lunare, se aplica o chirie pentru dozatorul de apa in luna respectiva.
Dispunem de o varietate de abonamente pentru acasa si pentru companii, cu bidoane de 11L, 19L, dar si dozatoare legate direct la reteaua de apa potabila.
Va stam la dispozitie gasind cea mai buna varianta de abonament Beviaqua pentru dumneavoastra sunand la unul din numerele de contact 0721224008 sau 0212454670.
Contractul se reziliaza telefonic la 0721224008 sau 0212454670. In cursul a 24 ore un coleg va veni pentru semnarea contratului de reziliere si retunarea dozatorului.